Kom jij ons team versterken?

Stadsgoed N.V. werkt vanuit het centrum van Amsterdam met een hecht team van 8 betrokken mensen aan het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van de mooie historische binnenstad om zo een bijdrage te leveren een prachtig en leefbaar Amsterdam, waar gewoond en gewerkt wordt en waar een divers winkel/horeca aanbod te vinden is.
Dit doen wij met passie voor ons vak, samen met bewoners, ondernemers uit de buurt en met een groot hart voor de stad. 
 
Ben jij die gedreven praktisch ingestelde financiele duizendpoot? En heb je affiniteit met vastgoed? Kom dan ons team versterken!
 

Financieel Administratief Medewerker Vastgoed (32/36 uur)

 

Vakgebied

Financiële administratie, huuradministratie, secretariaat Raad van Commissarissen en klantcontact.

 

Organisatie

Stadsgoed N.V. werkt vanuit het centrum van Amsterdam met een hecht team van acht betrokken mensen aan het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van de mooie historische binnenstad om zo een bijdrage te leveren een prachtig en leefbaar Amsterdam, waar gewoond en gewerkt wordt en waar een divers winkel/horeca aanbod te vinden is.
Dit doen wij met passie voor ons vak, samen met bewoners, ondernemers uit de buurt en met een groot hart voor de stad.
 
Ben jij die gedreven praktisch ingestelde financieel administratief medewerker en heb je affiniteit met vastgoed? Kom dan ons team versterken!
 
Stadsgoed, deelneming van woningcorporatie Stichting Stadgenoot, de gemeente Amsterdam en twee grote pensioenfondsen, bestaat sinds 1999 en is een maatschappelijk vastgoedbedrijf dat vastgoed verwerft, (her)ontwikkelt en beheert in de binnenstad van Amsterdam.
 
Met inzet van haar vastgoedportefeuille levert zij een bijdrage aan het versterken van de woonfunctie, diversiteit, leefbaarheid en toegankelijkheid in het centrum van Amsterdam. De samenwerking met bewoners, ondernemers, de buurt, gemeente en aandeelhouders speelt hierbij een belangrijke rol. De onderneming heeft een dubbele doelstelling: enerzijds bedrijfsmatig opereren, gericht op rendementseisen, anderzijds een maatschappelijke opgave waarbij jonge bewoners en startende ondernemers de kans krijgen zich te vestigen in het gebied en hierdoor met frisse, nieuwe ideeën een bijdrage leveren aan het leefbaar en aantrekkelijk houden van de binnenstad.
 
Het team van Stadsgoed bestaat momenteel uit acht medewerkers. Hoge kwaliteit van zowel het vastgoed als de dienstverlening naar huurders staat voorop. Korte lijnen, persoonlijk contact en efficiënt werken maken dat deze kwaliteit kan worden gewaarborgd. Vanwege pensionering van de huidige financieel administratief medewerker is Stadsgoed op zoek naar een enthousiaste medewerker die het team komt versterken.
 
Zie onze website www.stadsgoed.amsterdam voor meer informatie over Stadsgoed.
 
Functie
Als medior Financieel Administratief Medewerker Vastgoed ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de basisadministratie- en processen binnen Stadsgoed. Je ondersteunt de business controller bij de crediteurenadministratie, grootboekadministratie, huuradministratie, huurincasso, servicekostenafrekeningen en voorbereiding van rapportages en de jaarrekening.
Daarnaast ondersteun je de organisatie op organisatorisch, administratief en secretarieel gebied. Zo ben je mede het eerste aanspreekpunt, je ontvangt bezoekers, handelt de binnenkomende post, e-mails en telefoongesprekken af en je verstrekt algemene informatie aan derden.
Tevens stel je op verzoek huurovereenkomsten op en doe je de intake van reparatieverzoeken en andere meldingen van huurders. Je verzorgt op verzoek de correspondentie voor verschillende collega’s en waar nodig beheer je hun agenda’s. Waar nodig voer je facilitaire werkzaamheden ten behoeve van het kantoor uit.
Voor de Raad van Commissarissen van Stadsgoed vorm je het secretariaat waarbinnen je het aanspreekpunt voor vragen bent en dossiers en agenda’s gaat bijhouden.

 

Doel van de functie

  • Onderhouden van de crediteurenadministratie.
  • Zorgdragen voor de bankadministratie.
  • Zorgdragen voor het debiteurenbeheer.
  • Mede verzorgen van de vastgoedadministratie.
  • Mede verzorgen van de front office.
  • Ondersteuning bieden aan de Business Controller in het opstellen van kwartaalrapportages en de jaarrekening.
  • Secretariaat Raad van Commissarissen.
 

Plaats in de organisatie

De medewerker is direct verantwoording verschuldigd aan de directeur/bestuurder en ondersteunt de business controller.
 

Resultaatgebieden

  • Onderhouden en optimaliseren van de financiële basisadministratie.
  • Bewaking van huurbetalingen.
  • Mede verzorgen van inkomende meldingen en verzoeken.
 

Taakonderdelen

  • Verwerken van inkomende facturen.
  • Voorbereiden van betalingen aan crediteuren.
  • Verwerken van bankafschriften.
  • Klaarzetten van overige betalingen.
  • Bijwerken van kasstroomoverzichten.
  • Beoordelen van huurachterstanden.
  • Versturen van maningen en contact met huurders over achterstanden.
  • Doorbelasten van kosten.
  • Beoordelen en verwerken van WOZ-aanslagen.
  • Afhandelen van bankgaranties.
  • Afrekenen van servicekosten.
  • Op verzoek opstellen van huurovereenkomsten woonruimte.
  • Opstellen kwartaalrapportages.
  • Aannemen inkomende telefoongesprekken.
  • Verwerken van reparatieverzoeken, telefonische meldingen en verzoeken per e-mail.
 

Functie-eisen

  • Je bent nauwkeurig en integer, weet prioriteiten te stellen, je bent enthousiast, flexibel en toont initiatief, denkt pro- actief mee en hebt daarbij de vrijheid om je functie verder vorm te geven binnen een dynamische en groeiende organisatie.
  • Je beschikt over MBO +/HBO werk- en denkniveau (relevante financieel- administratieve opleiding) en hebt minimaal 2- 5 jaar werkervaring in een soortgelijke ondersteunende functie. Ervaring in en affiniteit met vastgoed is een pré!
  • Je voelt je prettig in een klein team en fungeert hierbinnen als een ‘spin in het web’. Ook ben je administratief sterk en werk je nauwkeurig.
  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en over goede contactuele eigenschappen.
  • Goede beheersing van Microsoft Office 365 programmatuur, met name MS Excel, MS Word en MS Outlook.
  • Kennis van en ervaring met financieel- administratieve pakketten, ervaring met ERP- systemen is een pré.
  • Bij voorkeur woonachtig in Amsterdam e.o.
 

 

Arbeidsvoorwaarden

Stadsgoed is weliswaar een deelneming van zowel een corporatie, een gemeente en pensioenfondsen, maar toch een private onderneming met arbeidsvoorwaarden die veel lijken op die van woningcorporaties. Wij zoeken iemand voor 32 uur.
 
  • Het betreft het een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een lange termijnrelatie, waarin Stadsgoed je de ruimte biedt om jezelf te ontwikkelen.
  • Een inschaling in schaal H van de CAO Woondiensten, met een maximaal bruto salaris van € 4.098,-
  • Een bijdrage aan je pensioenpremie via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties SPW, waarbij Stadsgoed vrijwillig is aangesloten.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken met inrichting van de werkplek door Stadsgoed.
  • Een reiskostenvergoeding van 100% voor OV of een reiskostenvergoeding voor de fiets.
  • Een eindejaarsuitkering.
  • 24 vrije dagen (bij een 32-urige werkweek) en 8% vakantiegeld.
  • Een gevarieerde functie met ruimte voor eigen initiatief.
  • Gratis work-outs op de fiets naar huurders in de binnenstad!

Terug naar overzicht

Op de hoogte blijven van ons aanbod ?
Meld je hieronder vrijblijvend aan

Woning
Bedrijfsruimte